Bellbox

Jag har blivit ny kär i en hemsida vid namn Bellbox.se. Det är en hemsida som säljer en massa hår produkter av olika slag tex balsam, plattång/stylingtång, Hårvax, Håroljor, Inpackning och massa annat smått och gott. Ett plus är ju att hemsidan har riktigt bra priset och nu är det rea också, sen om du köper för 500 kr får du frifrakt. Ligger just nu i soffan och funderar starkt på att beställa hem lite saker för mitt hår, mest sugen är jag på en hårsprayen i Osis serien eftersom jag aldrig riktigt haft någon eller använt någon, det jag funderar på nu är en hårspray som gör så håret är hållbar, sen torkar den riktigt snabbt, lätt att borta ur och har ett UV-skydd (UV-skydd är bra för att skydda håret mot solen eftersom solen skadar både hy och hår lätt). Är det någon av er som har den? 
 
Sen är jag också sugen på att köpa ett volympuder. Eftersom mitt hår är så dö platt så ligger det oftast rätt ner slickat mot ansiktet (Inte riktigt, men nästan haha!), därför funderar jag på att köpa två stycken volympuder som också är från Osis serien. Haha är lite små kär i Osis tror jag.
 
Tipsar iaf denna sida starkt, hoppas ni också hittar något smått och gott.
Klicka på bilderna nedanför så kommer ni till hemsidan, kyssar!
 
 
 
/Photoartbyamanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide