Förvirrad flicka

Nu är det en vecka kvar till skolan börjar..
Sommaren 2012 kan slänga sig i väggen, dåligt väder varje dag osv. sommaren 2011 slår denna sommar, helt klart. Inte heller åkte jag utomlands som alla andra gjorde, alla åkte till turkland förutom jag. Fast vecka 44 åker jag kanske utomland. I övrigt är jag väldigt förvirrad just nu, snart börjar skolan och det är inte bara skolan man ska tänka på utan det är allt och inget. Vill att allt ska vara så lätt som möjligt och bara flyta på, så det hoppas jag att det gör nu när skolan börjar. Ska även börja med Tennis en gång i veckan nu, sedan kommer jag börja med dansen igen och sedan starta igång med friidrotten också (Aktivtjej japp). Nej nu ska jag dra en stor tänkare om vad och hur jag vill göra nu i min kära framtid med allt mellan himel och jord, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide