Sjuklingen här! ;)





Bär Ninas underbart fina trjöa som jag fått låna av henne & mina vita shorts från Gran Canaria idag.
Fråga: Hur jag kan vara så brun på benen?
Svar: Jag var utomlands för ca en vecka sedan.

Hejsan, vaknade upp av att pappa onödigt nog väckte mig och sa "du ska nog stanna hemma och vila idag", sagt som gjort somnade jag om och stannade hemma från skolan. vaknade upp vid halv 11 tiden och reste mig upp alldeles för fort haha så jag vinglade fram till köket. Gjorde varma mackor i ungnen och satte igång datan för att göra klart mitt musikarbete. Efter jag gjorde klart musikarbetet och ätit frukost, städade jag köket och mitt rum. Nu gör jag inte så mkt, datan, tumblr och dricker vatten haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide