Sitter uppe och väntar på...

Repris bild.

Hejsan, sitter uppe och väntar på att min lillebror ska komma hem från akuten. Han åkte longboard och gjorde något konstigt så han typ flög av, vet inte helt säkert. Men han gjorde illa handleden och nu kanske det är så att han har fått en spricka i underarmen. Men det är inte säkert än.. En sak är positiv iaf JONATHAN nu får du äntligen ditt gips på armen. Det som är mindre positivt är att du bröt din arm när det är en vecka kvar till vi åker till spanien i två veckor, dåligt planerat där.
Nej nu ska jag fortsätta se på Jersey shore, vi ses!♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Amanda!

Jag vet inte om du såg mitt sms??

Men iaf nu när ni är så fuskiga och ska utomlands..

Om du vill så kan jag gästblogga på din blogg medans ni är borta.. jag tänkte eftersom vi pratade om det när jag var uppe hos er :)

Men det är bara om du inte fixat någon annan som ska blogga :)

Kram^^

2011-09-26 @ 19:32:00
URL: http://hannnnahhhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide