Så nära men så långt borta

Suddade ut era ögon för att ni blundade.. haha! :)

Hängde på skolan idag, som vanligt. Sista lektion var No labb. Jag och min labb-kamrat Adam var bäst, gick sjukt bra. Sen drog Jag, Ellenor och Matilda å jobbade i Cafet. Städade lite där och sånt. Sen kom min kära Emelie. Hon har blivit en stammis nu hihi. Efter det drog jag ner på stan med folket. Hängde på donken. Sen drog alla och jag å Lina gick och möte upp hennes pappa. Sen kom Nina och Felicia. Lina åkte hem och jag följde med dom på donken. Satt med dom där sen sprang jag till doktorn, Läkarhuset!
Varför? Jag har fått några knölar på benet och har varit lite rädd för att den kunde varit massa olika hemska saker men idag fick jag veta att det inte var något farligt, tur det!
Efter det gick jag tillbaka till Felicia och Nina. Påvägen dig möte jag på Beidan, Matilda, Carolina och Ida. Pratade med dom sedan drog jag till F&N. Blev donken, sen kom Carolina och Ida. Åt - Drog hem - HEM!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vade snygga människor du är med! Skulle jättegärna vara din kompis! Hoppas vi kan vara det, bor ju faktiskt i stan.

2011-09-28 @ 12:15:26
Postat av: Anonym

Snyyyyyyyyyyyyyyyygg

2011-09-28 @ 12:15:42
Postat av: Anonym

Du gör mig kåt

2011-09-28 @ 12:15:50
Postat av: Signe

glömde namn ^^

2011-09-28 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide