INGA BILDER PGA BLOGG.SE

Kul, blogg.se dampar fortfarande.. Kan inte lägga upp bilder, youtube klipp, ändra texten tjock och allt sånt. Lite tråkigt. Vill ju vara en bra bloggare nu dom sista dagarna innan jag åker men nej nej! _________________________________________________________________________________________________________________ Idag har jag haft en sån jävla rolig dag men Beidan, skrattade sönder. Du är toppen bruden! Matilda S och Emelie kom till våran kära skola en stund också, följde med dom in till stan. Sen gick jag och Beidan till donken och dampde på. Efter det var vi på stan med Nina i hundra år. Drog efter det till Lina. Hade sjukt kul och lekte att vi var i vildmarken. Vi tände massa ljus och gjorde röda koppen och massa sånt haha. Failen var att Lina råkade "äta" en geting men hon spottade ut den och gick typ och tvättade munnen i hundra år haha medans hon gjorde det låg jag och beidan och skratta på golvet hahaha. Följde med på hennes träning gjorde vi också, kulkul. Sen drog jag och Beidan hem. Nu ska jag packa inför Spanien, ses!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Typ inte :o

2011-09-29 @ 21:39:41
URL: http://sleepallday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide