Beidan-dag!

Har varit sjukt duktig och pluggat lite. Men såklart kan man inte plugga utan att smsa och lyssna på musik. Har iaf hittat en sjukt snygg jacka som jag vill ha, men men. På skolan idag hänge jag fett med Beidan. På morgonen träffade jag Emelie innan skolan började, super mysigt. Sa träffa henne imorn också!
Btw efter skolan.. drog Jag och Beidan på stan, sen drog vi till Wargen och möte Ida. Fikade där och sen tillbaka till donken. Sen drog vi och träffade Andreas, Ludde, Tobbe och Isak. Träffade även på min kära kusin Ida. Sen drog vi till dansen (Beidan och Jag), var as kul. Som vanligt!
Nu så ska jag smsa och se på film, mys!♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka vackra läppar!

2011-09-28 @ 12:18:02
Postat av: Anonym

söt!

2011-09-28 @ 12:18:17
Postat av: Klara

Gulligull!

2011-09-28 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide