Vi ville aldrig ha dig där

Lite bilder från Lördagen och Söndagen!
På bilderna längst upp - Nina, jag, Beidans lillebror!

Hejsan, hela helgen har jag tillbringat hemma hos Beidan. Har haft det riktigt trevligt, sov även där hela helgen. På lördag morgonen drog jag ju in till stan med mamma, sedan rörde vi oss hem. Vi 6 tiden kom Nina och hämtade mig, vi drog till Beidan där Tony även var. Sedan kom även Daniel dit. Sen så firade vi att Beidan fick sin kära Iphone 4s idag, vi alla har väntat på den så länge. Hela kvällen blev till en början väldrig osocial för alla nördade och smsade. Sen så drog vi och handlade, såg skräckfilm, dampade sönder, skrattade och hade det riktigt kul. Somnade klockan 06.00 och sedan klockan 09.00 vaknade av att jag saknade Nina, seriöst jag mådde jätte dåligt. Jag saaknade Nina jätte mycket, var påväg att bärja grina. Tror jag drömde något konstigt men jag gick in till tv rummet och kröp ner i Ninas famn och myste på. Sen visade det sig att på morgonen hade Nina försökt väcka mig men jag hade mumlat något och räckt fingret åt henne, sedan hade jag sett helt störd ut. Vi båda garvade sönder åt det haha.
Sen kom ju även den härliga snön idag. Jag, Nina och Elias (Dom ända vakna!) sprang ut i snön och lekte lite. Sen drog jag, Nina, Beidan och Elias till stan vid 13.00 tiden och åt frukost haha.
Hemma nu och ska mysa ner mig i soffan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide