Hemma idag

hejsan, sitter hemma i mitt lilla hus med min mor idag. Hade en sån huvudverk att jag inte orkade gå till skolan idag. Som det känns just nu så blir det skola imorn. Fick två gulliga sms av två underbara vänner imorse som undrade var jag var, sedan fick jag ett krya på dig. Väldigt gulligt enligt mig. Vaknade iaf klockan 12 idag, riktigt skönt. Sen drog jag mig till klockan 1 innan jag reste mig upp och gjorde mig frukost. Sen har jag för det mesta suttit vid datan. Nu ska jag plugga lite svenska och matte, hejdå!

Fick en fråga om jag kunde göra ett video inlägg av en tjej vid namn Karolina.
Svar: Jag har ju sagt att jag inte är så bra på det, men visst jag ska göra ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide