Varm sommardag

Nytt Linne som jag använde idag från H&M

Även nya skor från Dinsko
Har inte orkat lägga upp allt jag har shoppat och sånt, men nu gjorde jag det. Ska kanske fortsätta med det?
Har haft en rolig dag. Dampade runt i skolan med Abbe, åkte longboard och tog kort (Med mobilen). Hade inte engelska utan pratade bara vad vi skulle göra i veckan, ex i morgon ska vi ha golf på morgonen till klockan elva. Sen hade vi idrott, brännboll och fotboll. På fotbollen vann vi med 7-5, jag och Adam hade bästa teamworket när vi gjorde mål, riktigt kul. Det var ju också jätte fint väder, varmt och skönt. Nu tror jag det blir lite bakning, en kladdkaka kanske!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide