Lasse!

Har en Frida tidning under för att min data sak (Som man har under, så det inte blir så varmt) var inte nere!
Blev inte så jätte bra bilder, men det är i alla fall bilder på min kära skrivbord som jag och mamma byggde ihop!

Hej allihopa, har inte hunnit blogga så mycket idag för att jag har haft en full dag. Sov bara i några timmar inatt (3-4 timmar). Pappa kom ner och väckte mig och Jonte som sov på golvet i tv rummet. Pappa fixade tårtan och Jonte fortsatte väcka mig. Tillslut var alla vakna, vi tog fram presenterna och gick upp och gratulerade mamma, Grattis Mamma!
Sedan blev det lite mys framför tv med familijen, på morgonen haha händer ju nästan aldrig. Men mamma och pappa drack kaffe och vi andra äppeljucie. Sen så började jag och Mamma att fika "Lasse". Visste ni att när vi köpte "Lasse" (Som är en Ikea möbel) så fick vi typ med en bokhylla. Nu är allt fixat och klart, det blev jätte fint. Nu ska jag skriva ut lite bilder och sätta in det i ett par ramar.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide