Tillbaka från träningen, jobbit jobbit!

Grå body - 50 kr // Svart Linne - 50 kr // Orange Linne - 100 kr // Blommig "Top" - 80 kr!
Var även på stan idag med Ellenor och Michelle, rea på monki. Hittade lite saker. Hittade även mina gamla shorts, måste tyvärr köpa nya. Kunde precis knäppa dom haha.


Faan vad jag ska döda våran data, hade gjort klart ett helt inlägg sen så slutade internet att funka och allt blev vit, haha roligt att veta!! JAG VET!
Men men hehe orkar inte svar på kommentar!
Körde sten hårt på träningen med Cani idag haha brukar alltis köra med Cani men ändå, vi hade som mål att klara högre/längre och allt sånt än alla andra. Klara vi det? Jaa stolt vi är nu eller!! Vi körde stavhopp och vi klarade 20cm högre än alla. Förklarade mer i inlägget som försvann men jag orkar inte skriva mer nu!!
Men men träningen var jobbig, kan knappt röra armarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide