LONDON ♥


Tumblr_lge5mkipe81qcf45go1_1280_large
Tumblr_lion2wnbfq1qh94two1_500_large
Tumblr_lg7pjen70k1qbzbp4o1_500_large
Tumblr_liac6jxlii1qd82syo1_500_large

Jag vill, jag vill, jag vill åka till London!
Innan jag dör vill jag åka till London. Nina, Ellenor, Felicia och Jag. Jag tycker vi ska åka och här är våran "To do"-lista. Sen ska vi göra massa mer, för vi ska åka utomlands tillsammans! Även om vi måste gå. Spanien, grekland och dom där ska vi också till tycker jag men London kan vi börja med! 
To do!
Åka bussarna
Prata i deras telefonkioskoar
Kolla på den stora klockan
Shoppa
Fika på ett mysigt café

Så tjejer, dags att börja samla pengar....
ps: Hihi vi satt och prata om det här på en lektion och sen kom jag på LONDON. men nu ska jag spana in PARIS! ♥




Kommentarer
Postat av: johanna

lägg upp bilderna du hittar på paris vettja! :) bilderna på london var jätte fina/coola <3

2011-03-31 @ 13:57:11
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide