Kolla jag tog kort på månen!


var ute och tog kort på månen förr förra helgen, blev riktigt nöjd. Det var så grymt kallt ute att jag knappt kunde hålla kameran stilla. (Den här månen har typ inte varit där på 18 år eller vad det var!! COOLT) ♥♥♥♥

Hej, fick ett sms om en inbjudan till en tjejmässa för nån kvart sedan. Man kunde göra massa saker, gå på modevisning, massörer, sminkörer och massa mer. Tyckte det lät riktigt kul. Så jag smsade Nina och kollade om hon var ledig nu på lördag och just nu ser allt bra ut. Men vi fick nyss veta att det är en timme bort eller något sådant. Men vi få se, vore roligt att åka dit!
Nu kommer snart en konstig lista som jag har gjort... ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

hejj Amanda! tjejmässan är i lit du vet typ där jag bor ungefär en timme bort ;p hoppas ni kommer jag ska jobba där :D

2011-03-28 @ 20:35:52
Postat av: Ellenor

Haha Amanda ibland är du bara för rolig. Du menade att månen inte hade varit så här stor på 18 år va? För annars visste inte jag att vi hade flera månar. ;) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-03-28 @ 20:53:24
URL: http://skvallerapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide