Ellenors 15 års dag! ♥

Ellenor lite små galen ♥♥♥♥♥♥
Ellenor Blåbärsmuffins, bullar och en till sort! ♥
Haha Ellenor pappa!
Haha Ellenor Farbror till vänster och Ellenor pappa till höger! Haha :D
Grattis i efterskott, igen Ellenor!
Var ju hos Ellenor i Lördas (Som jag har sagt tusen gånger, jag vet!). Då sov jag ju där och firade hennes 15 års dag med henne och hennes släkt. Det var jätte kul, jag garva så grymt mkt. Vi satt och fika och prata. Och hennes pappa och farbror prata och det var så grymt kul, skakade hela jag och garvade så sjuk mycket. Ellenor började grina för hon skratta så mycket. Säger bara det SUPER KUL!!
Sen så trodde även hennes farbror att jag gick på gymnasiet. Stolt och lycklig asså!
Han sa det och sen Ellenor "Nej hon går i 8:an som jag" Haha så glad jag blev då hahaha!
Sen sov jag också hos henne <3
Mer bilder från när vi inte fira henne kommer snart, dom är svart/vita ♥
//Tidsinställning ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle

Inte så lite heller pöss på re x')<3333333333333333

2011-03-31 @ 19:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide