Dejtar sängen, NU!

Tumblr_liuip3oiyq1qfpscjo1_500_large
Nu ska jag dejta sängen , själv!
Men imorn kommer jag kanske inte det jippi♥


Haha hej tjockisar!
Vet ni vad jag gjorde nyss? Eftersom alla sover nu och jag inte vill att nån ska veta det än så kommer jag göra ett tidsinställt-inlägg som kommer upp klockan 2-3. I det inlägget står det vad jag har gjort hihi busiga lilla jag:D
Tycker att jag är riktigt rolig precis nu. Haha garvade så mycket på Gina Tricot idag att jag var tvungen att sätta mig ner. Sjukt kul asså. Ellenor och Michelle trodde jag "gick på något" haha. Hade super kul på toan på donken också. haha satt och berätta om den för Ellenor och Michelle, super kul. Fan vad ont i magen jag har AAAJ! Åt för mycket apelsin, A-P-E-L-S-I-N!
NU SKA JAG GÅ OCH SOOOOVA, KOMMER INTE SOMNA ÄN PÅ ETT TAG FÖR AG ÄR HYPER!!!! ÅÅH IMORGON ÄR DET EN NY DAG, haha det visste ni inte va!!
men hej då fetton, ses klockan 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide