Dagens bilder!

Bilder från idag. Beidan, Nina, Ellenor, Lina och Jag påväg in till stan ♥


Jag har förstört mina favorit jeans, jag kommer dö. Mitt liv är över. Klarar inte det här, döden är nära!!
Gick in i min syrras rum och kom ut med oljefärg på dom. Oljefärgen var orange och blå! Tänker inte berätta hur jag fick på mig den... Men nu har jag målat på smör på oljefärgen och ska lägga byxorna i vatten men en fast tvål i.
Grym jag är, så dom kanske överlever. Imorn blir det åre med skolan. Ska tror jag ta mina gamla skidor. Och köpa helt nya nästa år och shita i att hyra!
På torsdag slutar jag tidigt då blir det stan, ska köpa ett par nya byxor kanske!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide