Cykelkraschen sommaren 2008

Mitt knä... usch. När jag skulle försöka duscha eller bada var jag tuven att he' en plastpåse runt benet och sedan tejpa med silvertejp... Sen dess har jag inte riktigt cyklad som jag gjorde förut "/

Är så trött att vara i solen nu såå jag bestämde mig för att sätta mig lite vid datan, Trött tjej!
Fick nyss reda på att jag kanske kommer få pengar för mina fula ärr på knäna, om jag har tur. hatar mina knän bokstavligen. Dom är så fula och dom ärr sen bla min cykelkrasch, har kanske inte berättat om den med det orkar jag inte göra nu usch.. Men det där "Skadan" gjorde så jag knappt kunde gå på sommarlovet, var även en sten djupt in i såret som vi var tvungen att försöka ta ut... Men men hoppas att man kan få lite pengar för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide