Nämen chaa, jag är en Kristen lite shit!


Fin bild haha, först ville inte knappen jag tycker på funka så haha då fick jag ta i lite, S N Y G G !!
Hände igår då?!
Näe jag blev en kristen lite sak, roligt roligt. Var och konfrimera mig och det var ju okey. Ni ska få bilder senare men nu får ni nöja er med lite andra konfa bilder. Iallafall så var det jätte mysigt i kyrkan, det var ganska mörkt ute och det var tända ljus i hela kyrkan. M Y S I G T !
Sen när jag kom hem firade släkten mig. Fick ett <3-halsband och ett par örhängen, armband, ljus, en söt ljus sak, en ängel och pengar. Fick även en förtids present och det var ett objektiv. jag är nöjd med det jag fick TACK SÅ MYCKET!
Det roliga är att nu den 17 mars fyller jag 15 haha så då blir det presenter igen haha ;)

Men efter att halva släkten hade åkt hem såg jag på tv och smsa. Sen skulle typ alla sova så jag var tvyngen att stänga av tv:n så då smsa jag till typ 1 haha. Vilket L I V!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide