Varje gång du ler blir jag lycklig!

Ahmen Cha!
Här får ni tre bilder från dagen på "Skolan". Idag har skolan varit ganska långtråkig, roligare mot slutet. Men hade matte i typ 2 timmar, duktiga som vi är jobbade vi typ 5 sidor (Seriöst!). Men sen hade vi handledar tid och då skulle vi göra en teater om mobbing typ, vi fick elaka kommentarer och skämt på andras bekostnad typ. Vi kom typ ingenstans men men vi kommer göra det bra ändå. Efter skolan var vi på stan. Vi gick först till Telia sen till bokrean, Lina och Ellenor köpte nån bok och båda var super nöjda. Det var lite roligt att se! Sen gick vi och fika, jag typ tjocka mig och köpte en macka och en kaka hehe. Vi gick sen på gina, Lina och jag köpte en varsin tröja för 49 kr, billigt billigt!! Kommer kanske en liten bildbomb från dagen sen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide