Saknar Sommaren, Yran, Madde ååh massa mer!





Bilder från Stockholm = Madde, Nils och jonte, Hoffmaestro, Grönalund
Gud vad jag saknar sommaren, yran och Madde. Men nu är det bara typ en vecka kvar till åre! :D<3



Hej tillbaka från träningen!
Det var riktigt kul, vi gjorde en övning. Man skulle göra armhävningar fast på varann. Jag och Cani körde och vi garva as mycket. För först skulle man då ligga på varann och sen skulle båda göra armhävningar. Ganska svårt att fatta men det tog as mycket i armarna. Ska snart gå och duscha och sen sätta mig och se på tv. Hoppas hoppas att det lite blir öövernattning imorn på skolan, för jag kan typ inte. Men vi hade typ ingen förälder som kunde vara med oss på skolan så det blir typ inget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide