Tro inte på allt du hör, ta reda på sanningen först!

Sexigt hopp jag gör haha :D
Här bor lilla jag :D
Och ni säger att jag är kort!!
Ellenor varför tänkte vi över gå i "gågata"?
Haha titta vad duktig jag är haha, jag rita in massa cola flaskor. Haha visst blev alla super fina! Haha :D
På SO:n = Det var ju nån gubbe som "ÄLSKADE" cyklar!!
Yes, jag älskar nallebjörnar! ♥
Ömh, jag tror Ellenor också älskar den här! ♥
Två lyckliga tjejer på snart femton år! :D <3

Hej, rubriken säger mycket haha!
Snabbt om dagen, Började 8.10 - bild - Ellenor och akjfhakj hade lim krig (Hehe jag fick bara lite lim på mig, så jag räknas inte med haha!) - rast - idrott med Matilda (Dans) - Lunch - Slutade för dagen - Drog in till stan med Emmelinda och Ellenor - Tog massa bilder!
Hejdå... Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide