Min lilla vecka!


Bild tagen av MIG!
Haha hade inget att ta kort på och sen hittade jag det här. Blev ganska bra ändå!



Hej, fy vad dålig uppdatering jag har haft. Jag kanske har blogga mer än vissa men jag har verkligen haft mycket att tänka på. Just nu så har det varit mycket plugg, mycket som har hänt och oj oj oj snacka om att jag har varit trött. Glömde igår att lägga upp bilderna (Sorry för det!) och jag känner som jag ´har så lite tid!

Oj oj oj sista veckan ser ut såhär, sen blir det lov! <3

Imorn - Man ska ha läst klart en bok (Har precis börjar!) och plugga på spanska, måste även jobba jätte hårt med "Mitt i 8:an" (Svanskan)´+ Skidfilmen!
Onsdag - Skid film/bildspel ska vara klart, måste plugga spanska!!
Torsdag - Plugga spanska... "/
Fredag - Spanska test (Måste få bra på det!)
Lördag - Kanske stan? Mys kväll hos nån? skoter? vi får se!
Söndag - Åker till Åre med Madde och alla andra. Ska bli jätte kul!! :D

Kommentarer
Postat av: ^.^

Hej.

Ska du börja blogga på din gamla blogg igen (mandisxd).

isf när tänker du göra det? :)



(gillar båda)♥

2011-02-28 @ 19:43:18
URL: http://hannnnahhhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide