Är ni bästa vänner? Ömh aa kan man säga!

Haha Johanna känner du igen rubriken, när du frågade mig idag haha!

Hej, har börjat städat rummet är inte närheten av klar haha. Våra gäster dissa oss så ist ska vi typ fara på mio och kolla på möbler och köpa en BIG MAMA säng till mig haha (Har jag själv bestämt haha!). Tacos blir det ikväll, mums! Mamma satte på musik och förvånad blev jag när hon satte på bra låtar haha. Tack för att spotify finns :D

Vad er tänker jag skriva? Jo, bloggar senare och då kommer mer från dagen (Som har varit M Y S I G!!) och bilder från dagen!

Ses efter middagen!


Kommentarer
Postat av: EMMA - en massa smarrigt

Sv: Nej men sötnos, tack så mycket!!

2011-02-25 @ 19:53:20
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar din blogg BD<33

2011-02-25 @ 20:54:44
Postat av: johanna

ahahhah :'D<333

2011-02-26 @ 10:18:35
URL: http://lauwtje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide