komplex

Har shit tråkigt just nu. Min mobil dog precis så då blir det facebook till 110%.
Musiken är på och jag är piggare än någonsin.
Svar på en fråga kör vi -
"Är du nöjd med dig själv? eller har du några komplex över din kropp eller så?"
Svar: Ingen är väll helt nöjd med sig själv, jag tycker själv att jag är för smal, har för smala armar och är för kort. Men jag har försökte göra något åt min längd men vafan alla klagar ju ändå på den så när jag får höra att jag är "lång" tror jag inte på det.. Men tydligen är jag inte så mkt kortare än alla andra, jag är 1.65 och det är egentligen jävligt normalt. Men såklart så kan jag inte få in det i mitt huvud. Sen om att jag tycker jag själv är för smal har jag pratat med min pappa om och det orkar jag inte skriva om haha för det finns inget att skriva haha, men vafan var nöjd med er själv ni är alla så himla vackra, snygga och allt. Det finns ju alltid någon som älskar hela er precis som den ni är. Tänk på alla saker som ni är nöjd med, det hjälper faktiskt! ♥


"Du har inte lagt till mig som vän på facebook så förklara vem Kim är? är ni tillsammans? är ni bara vänner? är ni mer klasskompisar? berätta här på bloggen!"
Svar: Hehe jag lägger sällan till personer, har några vänförfrågningar men jag svarar sällan på dom. Ska kolla igenom dom nu ikväll... kanske haha. Jag och Kim är vänner, jätte bra vänner haha nästan lite för bra vänner för jag minns inte riktigt när vänner började pussas.. Haha nej men ja, vi är tillsammans, hihi. Älskar dig Kim!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte lagt till mig som vän på facebook så förklara vem Kim är? är ni tillsammans? är ni bara vänner? är ni mer klasskompisar? berätta här på bloggen!

2011-12-21 @ 22:09:05
Postat av: Elin

WHAAAAAAT ÄR NI TILLSAMMANS? VAR HAR JAG VARIT? GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :')

2011-12-21 @ 22:18:22
Postat av: Emma

Håller helt med dig där tjejen, man ska vara nöjd med sig själv. Tycker du inte ska bry dig om var andra tycket om din längd!

2011-12-21 @ 22:26:07
Postat av: Jonathano litfofeldto

Hahah vad fan gör cykeln i rummet? Tror jag dog lite inombords när jag såg det. Derp , Förresten så är min blogg bättre än din. Just sayin'

2011-12-21 @ 22:28:51
URL: http://peas.blogg.se/
Postat av: TONYS FOTO .U.F.O.B.

Ta med den där Kimme nån gång på stan Amanda! Jag och Nina ska checka in honom lite extra noga och se om han är en bra kille eller svin ;) hihi :P

2011-12-21 @ 22:44:26
URL: http://tonysfoto.blogg.se/
Postat av: TONYS FOTO .U.F.O.B.

Ta med den där Kimme nån gång på stan Amanda! Jag och Nina ska checka in honom lite extra noga och se om han är en bra kille eller svin ;) hihi :P

2011-12-21 @ 22:44:31
URL: http://tonysfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken linje ska du gå? och vilken skola? :)

2011-12-21 @ 23:14:53
Postat av: Från en tjock person.....

Älskar din mage, skulle gärna byta kropp med dig. Tränar du mycket?

2011-12-21 @ 23:39:21
URL: http://Dhsbsls

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide