Minijul hos Lina

Åkte in till stan igår vid 2 tiden, köpte strumpbyxor & en tröja (Bilder på allt jag köpte kommer). Träffade även på Kim, Teo, Ida, Jonna, Ludvig & Andreas på stan. Sen möte jag & Nina upp Felicia, blev lite shopping här och där. Nina åkte hem & Beidan kom till stan. Sen drog jag & Beidan hem till Lina.
Spolar fram lite...
Blev en super mysig kväll fast alla skrek i början. Det var Jag, Beidan, Nina, Matilda, Tony & Felicia som befann oss hos Lina som hade gjort det super mysigt. För spprang jag, Matilda & Tony och handlade. Riktigt trevligt var det, vi lekte mamma, barn & Bög haha då var det shit kul ska ni veta..
Drog tillbaka till Lina och myste på.
Sen drog jag, Felicia & Beidan hem till Kim. Möte Teo & Simon halvvägs haha..
Sen så låg jag och pratade med Kim för det mesta medans som andra var sociala med dom andra grabbarna grus i tv rummet. Efter ett tag där gick vi upp till Lina igen.
Ja det var typ hela kvällen, riktigt kul faktiskt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide