Första timmarna på lovet

Godkväll, första timmarna på lovet har varit riktigt bra tycker jag. Direkt efter avslutningen drog jag hem till Kim och där mötes jag av han lillebror, sjukt söt haha. Pratade med honom lite och han avslöjade bla att kim inte låg och sov utan bara låssades. "Väckte" kim och sedan så låg vi och prata en stund, blev lite film och sen gick vi till skolan för att hämta några papper. Tillbaka igen och åt frukost där vid 2 tiden, sedan satte vi på en skräckfilm och så!
Lite senare kom även Teo och såg film med oss. Vid halv 5 tiden drog vi till bussen, sa hejdå och hoppade på den. Sen gick jag och åt med Laila, Carina, Mamma, Ida, Malin, Kajsa och Mormor + Lovisa, myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide