Det finns inget jag ångrar så mycket som denna tid.

Var på stan idag med Nina, Evelina, Ellinor & Tony och det var riktigt mysigt de. Började med att byta lite julklappar åt Nina sedan gick vi till Monki, möte upp Tony och lite senare kom även Evelina. Sprang runt på olika affärer och jag hann bara shoppa på två affärer pga köer och att jag tappade orken. Hittade tre tröjor/linnen - monki, Tröja strumpor & skor - H&M. Imorgon ska jag in igen och då ska även Beidan med. Sen möte vi även på Ellenor, Lina, Madde, Ludvig och lite annat folk.
Sen gick jag och möte Kim och grabbarna där, väntade på bussen. Sen drog vi på affärn och köpte massa gott. Drog hem till Kim bara han och jag, blev tv mys. Efter det åka vi lite bil med Teo-taxi ;) haha nej men med Teo, trevligt trevligt. Sen drog vi ut med alla grabbarna igen, var ute ett tag och hade det kul haha. Hemma hos kim igen, där fick dom andra hänga i tvrummet medans jag och Kim "Lyssna på musik" haha!
Ha det gött, nu ska jag fika!♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

med att lyssna på musik så menar du att ni låg med varandra va? sött

2011-12-27 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide