1 dag kvar till julafton

Hejsan, har inte haft ork att blogga riktigt men nu ska jag göra ett försök. Idag vaknade jag vid 11 tiden och klev upp och hjälpte mamma med att skott bort lite snö. Sedan åkte jag inte till stan och träffade Kim, Teo och Jonna som satt på en Pizzeria. Haha sen gick jag, Kim och Toe och letade upp en julklapp till Nina.. sjukt svårt. Dom tog i allt dom hittade, sen gav dom mig ett super "seriöst" leende och började garva.. tack för hjälpen grabbar haha. Tillslut hittade jag en sak och hoppas att Nina blir nöjd, oj oj oj. Sedan möte vi upp nån och hjälpte han att hitta skor haha, kulkul. Ja vad hände sen? inte så mkt jag åkte hem, handlade, bakade pepparkakor (Inlägg om det kommer) och nu datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide