Hemma hos Nina

Hej har inte bloggar för jag har inte varit hemma.

Onsdag - Härlig kväll med massa brudar!

Torsdag - Vaknade upp hos beidan med Ellenor och Carolina. Drog på donken och åt frukost/lunch... var trött hela dagen. Nina kom hem. Jag, Carolina och Nina såg på film och dampade. Cyklade hem efter två skräckisar. Sen var vi tvungen att åka tillbaka för Nina glömde mobilen.

Idag - Nina vakna upp hos mig. Jag drog in till stan, skulle träffa william med blev ändrade planer för han hade opererat sig. Åkte hem till Nina, Nu ligger jag i hennes säng med hennes data haha. Snart kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka på resturang!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide