Fjällen, jaa!

Hejsan, nyss hemma från tävlig. Gick rätt bra, fick en medalj men den glömde jag i bilen såå ni får se den nån annan gång. Just nu håller jag på att packa och sånt. Snart klar...
Ska faktiskt bli jätte kul att gå upp för ett fjäll, i kängor och en tjock och fet rygga på ryggen. Sen sova där i ett kallt tält och höra alla björnar utanför. Vakna dagen efter av att tältet säkert är helt genomblött. Sen gå lite mer... Sen gå lite mer, göra om allt en natt till och SEN efter två dagar komma hem igen! Kommer säkert bli jätte kul, eller hur... Verkligen!
Nu tänker jag berätta om när jag var hos tandläkaren, fast i ett annat inlägg... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide