Carolina och Lina

Bilderna tagna av - http://linaserina.blogg.se/
Ni får ingen bild på mig haha, såg så himla blääää ut!

Igår cyklade jag till öd och möte upp Carolina och Lina. Vi solade och badade. Sen lite senare drog vi hem till Carolina. Lina åkte hem, sen drog jag hem för att baka pizza. Senare typ klockan 8 drog jag till Carolina igen och vi bakade kladdkaka och såg på skräckis. Haha sen satt vi och typ dampa på Lina för hon hade lagt upp massa "fina" bilder på fb haha. Jag och Carro kunde inte sluta garva till en bild, min kommentar till den var. "KOLLA JAG ÄR BÅDE FET OCH RÄDD!" haha. Sen så satt vi och prata från typ 1 till 3.
Efter det cyklade jag hem i mörkret, pratade med Carolina i telefon samtidigt. Sen hem, slängde mig i sängen och nu ska jag dra på stan och träffa Ellenor. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide