Stan bilder!

Några bilder från Igår på stan! Super kul dag!



 

 

Fail av mig i förra inlägget, skrev pita bröd haha det heter ju pinnbröd (tack Nina!).

 

Iaf  har jag inte pluggat typ något mer, har inte orkat. Tycker att jag har pluggat lagomt mycket för idag. Okej, kanske lite lite men det är fortfarande lov. Iaf ska har jag åkt skateboard och det var super kul. Lovisa och Jag håller på att ska försöka klara en ollie. Jag vet att det är enkelt och jag vet hur man gör, men jag får ändå inte till det riktigt. Men shit i det, åkte runt på skolan. Sen duscha jag, tvättade håret och allt sånt. Om en halv timme ska jag åka hem till Ellenor, funderar på att ta skateboarden dit, så sjukt kul. Ska fråga Linus om jag kan få låna hans, den är såå mycket bättre men LINUS SVARA PÅ SMS, JAG HAR JU SKICKAT OCH FRÅGAT OM JAG FÅR LÅNA DEN!! LÄS DET! Annars tänker jag vara busig och låna den endå.

btw har solat såhär seriöst ligga och bara sola, för första gången. Var apvarmt!

Nej nu måste jag hitta vad jag ska ha på mig ikväll, kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide