Plugga i solen

Blir fotboll ikväll, Yes!♥


Hej!
Var hemma hos Ellenor igår med Felicia, vi körde luftgevärs tävling. Eric och Ellenor mot mig och Felicia. Gissa vem som vann? Jo, jag och Felicia haha!
Efter det åkte vi in till stan, tog ut pengar, möte upp Lina, Matilda, Fanny, Beidan och Madde. Gick till eastern, vi hade ett bord om en kvart, gick till badhusparken och lekte lite haha, sen gick vi och åt på eastern, mysigt!
Vi typ garva as mycket. Men det var jätte roligt!
Bilder kommer när jag orkar lägga upp dom. Nu ska jag väcka jonte, ta mina plugg grejer och lägga mig ute i solen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur f'n orkar du kliva upp så tidigt :O hahahah <3333

2011-04-28 @ 10:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide