Klockan 11

Stan snart... ♥


Haha Lina nu vakna jag tidigt igen haha :')
Okej hej allihopa har precis vaknat, mupparna som sover här har vaknat och sagt att jag har typ pratat/mumlat i sömnen, men liksom jag drömde en mardröm så jag borde ha ropat "NEEJ SNÄLLA!" Iaf ska Robin och Felicia komma och hämta oss klockan 11. Då ska jag, Ellenor, Nina och Felicia åka in till stan. Där ska vi träffa Lucas, Moa och kanske Elin, trevligt trevligt!
Men men nu ska vi göra oss i ordning, om vi kommer upp ur sängarna. Haha hela golvet i vardagsrummet nere är det fullt med madrasser haha men nu ska jag gå!
Hoppas ni får en bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Fin blogg :)

Kram

2011-04-29 @ 11:08:24
URL: http://tuvasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha crazy biaaatch ;P <33333333

2011-04-29 @ 16:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide