Hemma hos Muppen Ellenor, som jag älskar!

Ingen bild!
Hejsan, har kommit hem från stan idag. Var jätte mysigt. Först så möte vi upp Moa och Lucas, satte vi oss och väntade på Elin. Sen kom Elin och vi drog på donken, yeah!
Gick till bikbok och köpte ett par shorts, snygga. Sen gick vi runt bara. Moa och Lucas drog hem. Nina drog hem. Sen köpte jag, Elin, Felicia och Ellenor glass och gick ner till badhusparken, solade och tog kort. Just nu sitter jag hemma hos Ellenor. Ska äta och sen ska ´vi åka ner till sjön och grilla med några kompisar. KUL!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Hannah

Rösta på den finaste bilden i fototävlingen.

(inte din egen)



Jag vet att ni kommer tycka att det är en onödig kommentar men iaf♥

2011-04-29 @ 19:13:16
URL: http://hannnnahhhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide