Framme!

Haha en snygg bild får ni *Host* haha!


Hej har precis kommit hem nu, hittade en taxi hem haha!
Ska nu springa upp och duscha en sabbis sen så drar man till Ellenor, trevligt trevligt. Sover kanske där vi får se, sist orkade jag inte gå hem så då råkade jag somna där haha. Iaf kanske blir kinamat och bio imorgon vem vet, på Fredag ska jag och Ellenor kanske fara och träffa Moa och Lucas, Ellenor vet inte om det än! Japp men nu måste jag verkligen springa upp och duscha, ellenor har redan vänta ganska länge!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 10:01:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide