Jazzköket

Efter pause kände vi för ett litet barbesök. Gick först på Bishop arms men fick ett sånt otroligt otrevligt bemötande av den unga tjejen som tog emot oss att vi var i chock, "Och vad vill ni då?". Vi stod och gapa för vi fattade inte om hon menade att det var stängt eller varför hon sa på just det sättet hon sa det på. La det åt sidan och satte oss ner, tog av oss jackorna och undrade var hon tog vägen. När hon sen kom tillbaka slutade det med att vi inte fick köpa något för en av oss inte hade med sig leg, den personen av oss som inte ens skulle köpa något(?) och som vi superenkelt skulle kunna intyga är 19 år eftersom hon just är en offentlig person men nä. Det sjuka är om jag skulle gå med mina föräldrar dit skulle dom få köpa något med alkohol fast jag skulle sitta där, inte dricka och inte ha leg?. Blir så otroligt förbannad på dom som bahandlar oss unga som barn när man kommer in på en bar. Uscha. (Såklart kan detta ha varit en engångsföretelse eller att hon som tog emot oss hade en otroligt dålig dag. Även jag har dåliga dagar på mitt jobb ibland, men då är det väldigt viktigt att man lägger det bakom sig och sköter sitt jobb. Så får man sura när man kommer hem istället). Så don't hate för jag skrev såhär, tycker inte det var rätt gjort mot mig som kund. Mitt första intryck var inte alls bra. Såklart kan det ändras, men just nu är synen såhär.  
 
Fortsättning: Men vi gav inte upp för det. Så vi valde istället att gå på Jazzköket och wow vilken ställe. Vi satt där i timmar. Jag som körde fick tillomed en riktigt go alkoholfridrink att dricka. Oj oj oj, mycket plus till Jazzköket. Tror man inte kan bli besviken när man går dit? Underbar och varm personal och härlig miljö. Tack Jazzköket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide