Vinnaren


Höhö Johannes garvade när jag lite skämtsamt sa att jag skulle fotografera detta. Höhö att man sen gjorde det i smyg för att inte bli töntförklarad XD. Hahahaha. 

Jobbade stängning idag och mitt under min och Johannes iced mocka latte pause så märkte Johannes att jag vunnit både drive & månadstävlingen (något sånt?) denna gång, gissa om jag blev glad!!! Å supermotiverad blev jag också för den delen. Älskar dessa småtävlingar, även fast ingen kanske bryr sig om dom så är det en liten extra energiknuff att se "vinnaren är AMANDA" haha. Vi har ju flera olika tävlingar på jobbet och nu kommer även en ny "tävling" som handlar om "förbättring/ökning"(kommer ej på namnet), den är jag super taggad på. Vill alltid förbättra mig och bli ännu bättre, så tycker det är svinkul att se. Aja nog snack om jobb. Nu ska jag sova så jag kan kötta järnet imorgon, hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide