Underbar dag på spa












Jag vet inte hur, men jag lyckades glömma min kamera igår så till min stora besvikelse så fick jag ta kort med mobilen hela dagen. 

Igår for vi ett större gäng till det nya frösöhotellet för att spa:a, hela långa dagen. Var verkligen hur skönt som helst. Vi kom dit vid 12:00 och for inte hem förrän halv 6. Så ja, man kan ju säga att vi var väldigt nöjda då vi aldrig for hem. Min favorit var helt klart utepoolen, åh så skönt det var. Satt där mesta dels och det kan ju kanske vara anledningen till varför jag mår som jag mår idag? Hmm. Allafall superunderbar dag, på kvällen for vi alla och träffade resten av gänget + ELLENOR(!!!!) för julmys hos Nina. När det slutade senare mot kvällen bestämde sig jag, Olle och Ellenor för sleep over hos henne, för jag ville inte lämna henne nu när hon precis kommit hem igen. Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide