SEMESTER!



JAG HAR ÄNTLIGEN SEMESTER. Det var seriöst 2 år senast jag hade "lov/semester" sist, för har ju jobbade varje lov (varje dag förutom helger) under skoltid och började jobba direkt efter jag gick ut skolan. Så nu får jag äntligen mitt sommarlov och det känns underbart. 

Hade hur mycket som helst på jobbet idag och räknade ner dom sista timmarna. Helt plötsligt slog klockan 16:00 och jag sa hej då till allihopa. Nu ser jag inte dom på en månad, sinnes. Sprang runt på stan och köpte målarbok, ny pinne till gopron, massa smått och gott till nyår samt hela Apotekets olika mediciner (för resan ifall något skulle hända). Nu ligger jag i soffan, ska snart ta en 2 timmars dusch, måla naglarna och göra mig superfräsch inför morgondagen.

  DÅ ÄNTLIGENVÄRLDENS  BÄSTA NYÅR ÄR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide