Jamtli julmarknad & tomten















Alltså Jamtli julmarknad är verkligen av världsklass. Det är verkligen hur mysigt som helst att gå runt där. Trotts att jag inte lyssnade på mina egna tips om varma kläder och gick runt och frös om fötterna så hade jag super trevligt. Var där tillsammans med Linnea, Sandra och hennes två små syskon. Köpte kolbullar, kolla på marknaden, lyssna på julmusik och inte nog med det, fick träffade tomten. Innan träffen med tomten satt vi och skrev vår egna önstelistor som vi sedan fick visa och ge honom. Underbar söndag!! 

Ps: såg även mannen i mitt liv, nä men iallafall en hur fin kille som helst på julmarknaden. Så hörredu, Gå på bio? Du var idag runt 15:00-16:00 på julmarknaden i ljusgrön/skogsgrön jacka, svart mössa, lång, ljusbrunt hår(?). Du var där med din bror? Vän? Pojkvän? Haha. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide