Drömmer//dagen


När man sitter på rasten och drömmer sig bort till Thailand, #10dagar

Klev upp extra tidigt idag för att hinna till grafit och lämna in min banankrossade-mobil. Det är få teknik/mobil affärer jag gillar men grafit är ett ställe jag älskar. Dom ser en, är hur sköna som helst, lyssnar och hjälper. Kommer jag in med pappa så är det inte han som är i fokus enbart utan båda (ni förste hur jag menar?) Alltså i love it. 5 av 5 iPhones får ni. 6 av 5 nu när skönaste Bin även börjat jobba där. 

Aja över till min dag igen. 

Efter det for jag till jobbet, gick igenom driven och köpte frukost av favvis Jaggis. Sedan har jag köttat 11-19. Trotts att jag hade en fuldag idag så var jag så otroligt glad och ännu gladare blev jag när en man kom fram och sa "förlåt men måste bara säga innan jag går hur fin du är. Ditt leende strålar och smittar av sig". Orden for rakt in i hjärtat och jag kunde inte sluta le. 

Efter jobbet träffade jag upp Malin för lite pasta på pause och prat om både det ena och det andra. 

Efter det for jag hem till Olle. Hade snackis med han och Monica om allt från skolfoton till ohälsosamma förhållanden till lägenheter. Sedan såg vi Kjell och massa thailandgrejer.

Nu är jag hemma, bör sova för ska göra massa kul imorgon. DÅ BLIRE MASSA BLOGGNING!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide