24/12 julaftonskvällen



Min julafton har varit underbar. Jag har varit med dom jag älskar och ätit otroligt god mat. Och som pricken över i:et fått flera julklappar jag önskat mig. Men gladast blev jag av att ge mina julklappar, att se deras reaktioner. Roligaste reaktionen var nog mammas reaktion. Hon blev helt chockad och nästan lite arg haha, enbart för jag lagt så mycket pengar på hennes present. Men hon fick EXAKT vad hon önskade sig och jag sket helt i summan, för det var hon värd. 

Tack för allt du gjort för mig det här året, all hjälp jag fått, all vägledning och för att du är min bästa vän. För du finns där när ingen annan gör det och för att du alltid lyssnar. För att du aldrig dömmer mig och låter mig vara exakt den jag är.

Massa kärlek till resten av familjen också. För alla härliga stunder vi haft. För alla sleepovers i mamma och pappas säng. För all kärlek. Ni är faktiska. 

Det gör ont att veta att jag ska kliva upp imorgon och inte åka tillbaka till huset utan först gå en snabbis på stan innan jag tar bussen hem igen. Kära Umeå, vi träffades bara några timmar denna gång, får bli längre nästa gång. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide