PYJAMASPARTY

Emilia som var duktig att dokumentera hela festen. Lånade lite bilder av henne.
 
Igår var det pyjamasparty och herregud vilket underbart tema. Det bästa någonsin. Det var så otroligt skönt att dansa runt och hålla på i pyjamas. Man behövde inte bry sig om kläder utan alla var bara super mysiga. Jag körde på en lugn kväll så spenderade större delar av kvällen i bilen och skjutsade folk hit och dit. Sedan blev det en danspaus på pyjamaspartyt innan jag körde nästa gäng. Och sen repeat.   
 
 

Kommentarer
Postat av: cornelia

Som svar på din kommentar: jag fotar med Canon eos 600D och fotade just dom där bilderna med mitt 50mm objektiv!

2014-09-27 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide