Hjortron

 
 
Idag har jag jobbat hårt för att bli klar med alla uppgifter innan lovet och bara slutet kvar på den sista nu. Har även jobba på med mitt uf-företag som jag har med 3 av mina närmsta. Public Icon UF heter vi, mer om det snart Övrigt idag då. Vi pratade lite om glögg i klassen idag och jag är ju helt förälskad i hjortronglögg. Så till min stora förvåning kom Olle och Max upp med denna efter dom hade varit på Ica medans jag satt kvar och jobbade. Super gulligt enligt mig. Sedan gick vi på kick offen för uf-företagen, innan vi for hemåt. 
 
Sitter nu här hemma och ska skriva klart uppgiften, sedan tar jag äntligen lov. Nämligen ingen skola imorgon om man blir klar med uppgiften idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide