Time will tell

- Bild från förra veckan, då jag äntligen trodde att snön hade lagt sig. Men icke så nicke. 
Veckan börjar äntligen röra sig mot sitt slut och gud vad skönt det känns. Kämpar på så hårt med skolan att jag knappt har tid för annat under vardagarna. Ikväll spenderade jag tid med en saknad Nina, det var ett tag sedan det bara var hon och jag. Så idag var vi trötta, låg i hennes säng och bara pratade om allt som hänt sen sist. Sedan blev det en fikapaus i sängen innan maten, haha. For hem nyligen för att hinna med lite plugg innan det blir seriekväll med familjen. Imorgon vankas det fredag och jag är helt sjukt nervös eftersom jag och Nina har ställt upp på något som gör mig helt skakis i benen haha. Men det kommer nog bli kul, vi hörs. Kramar. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym!!!!!!

Svar: awwww tack<333 haha
Amanda

2014-11-13 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide