Badhusparken

 
 
 
Igår var jag hos frisören på morgonen. Satt där i nån timme och sedan slutade det med att jag hade grönt hår. Så jag har en ljusgrön nyans i mitt hår nu och det var inte vad jag hade planerat. Skulle ha det blondare ned till och mörkare upptill. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, testade och tvätta det men det är fortfarande en ljusgrön nyans. Tips vad jag ska göra?. 
 
Efter frisören gick jag till Johannes medans jag väntade på Sandra. Sedan var jag med Sandra. Vi letade runt på lådor till frasses och sen gick vi och åt i badhusparken. Vi var på stan tills klockan började närma sig jobbtid, sedan for vi dit och jobbade till klockan 21.00.
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gjorde du när du sökte jobb på frasses? Gick du dit eller skickade du mail? Och vet du om det finns något jobb nu? Kram!

Svar: Hejsan. Jag skrev ett CV och mailade det till min chef. Sedan fick jag ett samtal senare på kvällen om jag ville komma på intervju dagen efter. (Allt gick verkligen fort och jag hade sån tur). Sedan så fick jag test jobba en vecka för att se så allt gick bra och jag kunde allt. Och nu jobbar jag där på vardagarna. Jag kan tyvärr inte svara på om det finns jobb just nu, det får du prata med min chef om. Kram!
Amanda

2014-07-18 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide