Ännu en gång Önsjön

 
 
 
 
 
 
 
 
Efter jobbet följde jag med Sandra till minnesgärdet och badade lite med henne och Matilda. Sedan kom min saknade Olle och hämtade mig så for han, jag, Hans och Anton till önsjön för att bada ännu mer. Väl där så kom Johannes också. Samt mina päron och tobbe var där. Så vi badade hela kvällen. Jag stod och fegade på 5:an i ca 20 minuter innan jag hoppade, fick tillomed lite jubel av något gäng för jag äntligen hoppade haha. Jag skrek och räknade till 3 minst 20.000 gånger haha. Men jag hoppade och wehoo. Sedan bestämde sig jag och Olle för att ta madrassen lång lång ut. As läskigt, haha!!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide