Luciafest/kvinnokampen/cuprum





Jag körde visst pussmun på varje bild haha.

Igår hämtade jag upp Karolin också for vi hem till Karolina och förberede en tre-rätters middag tillsammans med henne, Gry och Kerstin. Sen kom resten av CA treorna, vi åt och pratade om allt möjligt innan vi for till förfesten (kvinnokampen/luciafesten). Blev fullfart, minerva vann men vi i CA är "bra"förlorare. Inte Denise men vi andra iallafall haha så inga sura miner pga det. Sen dansade vi ett bra tag. Sedan drog jag och Didrik till krogen. Hämtade upp Malin och Erika, satte oss på cuprum och pratade. Träffade på nytt folk. Sedan vid halv 1 for jag och åkte lite bil. Så från halv 1 till 06:00 satt vi i en bil, och bara pratade om allt möjlighet. Så kom hem sent och trött med andra ord. Haha, riktigt trevlig kväll faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder frÂn Wallpapers Wide